Mengapa kita perlu ambil Video

Khamis, 29 Disember 2011

video
Memang tak rugi zil ambil videographer masa kahwin zil..ni adalah video reception yg kedua.. kiranya bonus dari Arezeo la.. Zil suka video ni sebab zil boleh tengok ramai yg wish perkahwinan zil.. if tengok yg un edit, lagi ramai.. tp yg ni arezeo pilih secara rawak je la...

Mengapa Zil teringin sangat ambil Videographer utk majlis kahwin Zil?

1. Zil nak merakamkan saat2 hari bahagia zil.. dimana Abg zil melafazkan akad..
2. Zil nak tengok suasana majlis zil.. sebab kita sebagai pengantin, tentu2 sibuk nak bergambar je kan.. so, di situ dengan adanya videographer ni, kita leh tengok rakaman dari sudut2 lain..
3. zil ngan suami hidup berjauhan.. belum diberikan rezeki utk tinggal bersama.. bila zil terasa rindu sangat ngan suami.. zil akan menonton video ni berulang kali.. lagi2 zil suka dengar suara hubby zil.
4. Dapt merakam segala kisah kita.. sebab arezeo ada menginterview zil sejarah perkenalan kami.. apa yg kami saling jatuh cinta.. lagi2 zil ni memang tiada nota diari.. tentu2 bila tua akn lupa sedikit kenangan2 tu.. adanya video ni, bolehla kita imbas semula kenangan tu..
5. jika dengan photographer, kita hanya leh melihat gambar sahaja.. tiada pergerakan.. tiada suara kan.. hihihi..
6. Zil nak tunjuk pada anak cucu zil nanti...

Sebenarnya banyak lagi sebab mengapa zil perlukan videographer..

Mcm mana ngan kawan2? penting atau tak terpulang pada kawan2 kan.. tp bagi zil.. ia sangat penting.. nak tengok video utk reception 1 & solemnization boleh la klik di bawah ni ya..

0 comments:

 
CINTA WAN - ZIL. Design by Pocket