HIGHLIGHT - SOLEMNIZATION

Rabu, 21 September 2011

Salam semua,
Hubby zil malu kalau zil buka video ni.. hubby zil tak suka nak tengok.. malu katanya.. video akad nikah ada 2 highlight.. ni yg pertama.. yg kedua zil susah nak upload.. terlalu besar sizenya walaupun dah dikecilkan..yelah, masa highlight kedua tu 12minit.. dlm highlight kedua menceritakan detik perkenalan kami hinggalah perancangan honeymoon dan anak.. sebab highlight kedua tu arezeo ada menemuduga kami berdua secara berasingan.. kami memang tak tahu yg arezeo akan temuduga kami mcm tu.. mcm2 soalan ditanya.. jawapan pun spontan.. tak tahu nak cakap..


3 comments:

~ NANA ~ berkata...

wahh sweet! :)

Diana @ bilakukatacinta berkata...

D tak dpt nak view zill

ZiL berkata...

D tak dapat nak view video tu ke? Zil tak tahu nak convert video dalam bentuk apa.. zil main convert je.. hihihi.. ada idea tak?

 
CINTA WAN - ZIL. Design by Pocket