HONEYMOON

Khamis, 23 Disember 2010


Asslamualaikum...

Alhamdulillah... Tiket honeymoon kami yg kedua dah pun abg beli... TQ abg.. sayang sangat2 kat abg.. mula tu Zil suruh abg beli tiket Air Asia je... tp abg nak MAS.. dia kata biarlah pilih yang ok sikit untuk honeymoon... lepas tu MAS ada wat promotion... cepat2 abg beli tiket... LAGI MURAH dari AIR ASIA... tak sabar rasanya nak melawat negara orang.... kami akan honeymoon di sana selama 5hari.. 5hari??? cukup ke??? cukup kot.. lagipun annual leave zil dah tak da sbab habis guna utk kahwin...

Honeymoon pertama, tentulah di dalam Malaysia... honeymoon pertama ni 3hari je.. semoga semuanya berjalan dengan lancar... Doakan kami ya kawan2...

1 comments:

nikihsa shukran berkata...

salam hmm bestnya baca blog zil ...
Zil haneymoon kat mana?
semoga zil bahagia dalam hidup ....

 
CINTA WAN - ZIL. Design by Pocket