Supra Krayolan Fondation ORIGINAL..

Jumaat, 6 September 2013

Kryolan Supracolour fondation ni memang dah terkenal dikalangan mak andam dan maku up artis. Digunakan untuk  menutup cela-cela diwajah seperti jerawat,jeragat,parut-parut dan segala anasir yang diingini dimuka...lepas je apply fondation ni confirm muka akan jadi gebu..

Semua peringkat umur boleh pakai fondation ni..yang kulit normal atau sensitif  boleh..sebab dia takde kesan sampingan..

Kami menjual fondation yang di re-pack ok..di pack dr bekas asal ni kepada 10g bertujuan untuk semua mampu milik menjadi secantik artis..hehe..nak beli yg besar ni harganya  100++ .so jom lah beli yang 10g ni..maybe ada yang cakap..ala..skitnya 10g..TAPI 10g tahan 2-3-4-5 bulan bergantung kepada kekerapan mengunakanya..

cara guna?? simple je..meh nak bg step..

1) Cuci muka bersih-bersih dan lap kering-kering
2) colet SK ni dgn jari n ltk k t dahi,pipi dan dagu..gunakan span basah lembab untuk tahan lebih lama atau bole sapu guna tangan je.
3) SIAP!! korang boleh pilih nak pakai bedak or tak ok..

Kuantiti bergantung pada kehendak korang..tp dicadangkan sapu sikit je untuk pakain harian atau tebal sikit untuk pergi ke majlis2..apa2 pon ikot sukakorang la kn..




Cun kan..hari2 bole jadi pengantin..



Pilihan warna yang ada






Testimoni




HARGA????

RM35 -10g
(TERMASUK POS)

UNTUK ORDER
CONTACT ZIL - 0195000157

0 comments:

 
CINTA WAN - ZIL. Design by Pocket